Założyłem ten temat żeby zaczac dyskusje na temat toru. chodzi mi szczegolnie o wasze opinie na temat poszczegolnych zakretow ich pokonywaniu. jakie maci setupy. nie mowie tu o udostepnianiu a raczej o jakich przelozeniach predkosci maksymalnej. zeby zaczac wezmy najpierw pod uwage 1 zakret po prostej. czy uwazacie za bardziej efektowne wejscie bardzo daleko od zakretu rybka czy moze e-brake blizej. co wolicie, jak uwazacie? wejscie ryba jest o wiele trudniejsze wedlug mnie!!
Offline
Pierwszy zakręt po długiej ( w prawą stronę) nie jest trudny ale można sprawić by takim był wystarczy dobrze zarzucić samochodem w przeciwna stronę odpowiednio skontrować dać gazu i dzięki temu otrzymujemy dobry długi poślizg a co za tym idzie szał na widowni jestem pokemonem i dzieckiem neo
Offline
no wlasnie ale gdy juz jedziesz w parze takie wozenie sie przed zakretem we dwoch jest zajebiscie trudne wiec tu jest pytanie czy lepiej probowac takiego "szalowego" wejscia ktore jest o wiele trudniejsze czy zrobic ten zakret poprawnie we dwoch bez stluczek prostzrym sposobem.ja od razu mowie ze wole ten pierwszy:D
Offline
jak się bawić to na maxa i też wole tą pierwszą opcje bo jak się uda to będzie większa frajda i8 szacun jestem pokemonem i dzieckiem neo
Offline
szczerze dla mnie to chclam mozna oczywiscie ale drift to na zakretach dlatego nie lubie tych wszystkichnoob jadacych 100 po prostej ani sie rozpiedzisz zani nic bo trzeba strasznie uwazac. tak jak dla mnie oczywiscie bo ja musze osiagnac ze 180 zeby potem w zakret wejsc i mi to przeszkadza po prostu. ale tak dla przyjemnosci mozna. ale ja preferuje w boxach. 2 i heja od bandy do boxow
Offline
Według mnie to najtrudniejszym zakretem jest pierwszy zakret (OD STARTU) Zalezy jaki macie setup i temperature opon To jest w nim trudnego ze jest lekko pod górkę i gdy jedziesz za szybko lecisz gdzies daleko , gdy za wolno sciaga cie do srodka Ja osobiscie wchodze tam z 80/90 km/h na blacie Węzyk (Te drugie zakrety w kształcie S) jest prosty lecz trzeba operowac gazem bo przy kontrze moze odbic Zakret za prosta jest jednym z łatwiejszych wystarczy dobrze dobrac predkosc (ok 120 km/h) i dobrze zarzucić autem Nastepny zakret to jest po prostu bajka Mój ulubiony jestem pokemonem i dzieckiem neo Wystarczy wejsc ciasno no i nastepnie kontra i operacja gazem przed ostatni zakret (Ten przed wjazdem do pitu) jest tez jednym z łatwiejszych Szybki i łatwo wyprowadzic auto z niego No i ostatni zakret - na początku moze sprawiac problemy ale da sie go wycwiczyc
Troche sie rozpisałem
P.S
Zakret przy wyjezdzie z boksu Komu na tym nie pójdzie to sie mozna smiac Ja tam ide tak ciasno, przy samych pachołkach ale zadnego nie strące
Offline
Zakret po Dlugiej najlepiej jak dla mnie to tzw. rybki:) bo jade 180km/h i zarzucam tylem i leci ladnym bokiem przez zakret+ dym = prawie jak tokio DRIFT:) Jeszcze dobry jest zakret jak sie jedzie w odwrotna strone przy START/META jak sie z gory smiga raz w ta a raz w druga.
Pozdrawiam Czysty
Offline
Otworz zakladke skrzynia w boksach i sciagnij troche te suwaki(w lewo) przy poszczegolnych biegach. rob to spokojnie i co chwila wyjezdzaj z boksow i sprawdzaj czy jest ok. mozesz takze pobawic sie przelozeniem glównym.
Offline
a ja wam powiem że tez mam leki problem z tym zakretem co krskug ale tez mam czasami z tym potrójnym zakrętem aczkolwiek ciągłe treningi i powoli zaczynam juz panować na tym zakręcie ale umnie drift zależy też od humoru raz mam 6k pkt z driftu a raz 1k ale nieważne sa pkt tylko0 jak sie driftuje później jak zobaczę jaki to tor to wam powiem mój ulubiony ponieważ ma bardzo dobrze zbudowane zakręty wyśmienicie jeździ sie po tym torze XRG_GT na kierownicy
juz mam Fern Bay konfiguracja gold 3,5km okrążenie elegancki tor
Ostatnio edytowany przez Astro (2010-09-03 18:13:11)
Offline