#1 2010-08-18 20:04:17

 proemo

Użytkownik

9607159
Skąd: Katowice
Zarejestrowany: 2010-08-17
Posty: 129
Punktów :   
WWW

Drift Bible

Kilka filmików dotyczących różnych technik driftu:

http://www.youtube.com/watch?v=qNCuleun_68 cz.1
http://www.youtube.com/watch?v=sXv9-nHK … re=related cz.2
http://www.youtube.com/watch?v=jUSSyXEaR-g&feature=fvw cz.3

Miłego oglądania

Ostatnio edytowany przez proemo (2010-08-18 20:05:26)


Śmierć jeździ szybko więc...... trzeba być szybszym od niej!!
http://img831.imageshack.us/img831/1615/4km4txi.gif
http://img.userbars.pl/13/2542.gif

Offline

 

#2 2010-08-27 11:35:52

 Astro

Użytkownik

12371845
Skąd: Radomsko
Zarejestrowany: 2010-08-21
Posty: 15
Punktów :   
WWW

Re: Drift Bible

Ja driftuje techniką POWER OVE-Gaz w podłodze przy skręconej kierownicy
oraz czasami aczkolwiek żadko Lift-off-wejście w zakręt na pełnym gazie oraz natychmiastowe zdjęcie nogi z gazu

Offline

 

#3 2010-11-01 21:51:53

 Sopel_R19K

Użytkownik

10327801
Skąd: Warsaw City
Zarejestrowany: 2010-08-16
Posty: 42
Punktów :   

Re: Drift Bible

Ja praktykuje technike  na KURWEE czyli gaz do dechy i kontra

Ostatnio edytowany przez Sopel_R19K (2010-11-01 21:52:32)

Offline

 

#4 2010-11-01 22:10:24

 dam92

Użytkownik

7933993
Skąd: Tychy
Zarejestrowany: 2010-10-13
Posty: 20
Punktów :   

Re: Drift Bible

ja używam wszystkiego najczęściej ręczny, czasem też bawiłem się w drift dynamiczny ale do tego jest potrzebny odpowiedni setup ale da sie:)

Offline

 

#5 2010-11-03 11:32:05

 Rotaryman

Użytkownik

1894468
Skąd: Lubin
Zarejestrowany: 2010-10-30
Posty: 8
Punktów :   
WWW

Re: Drift Bible

Ja co prawda się jeszcze uczę, ale...
Najchętniej używam feinta, w miarę potrzeby kombinowanego z lift-off lub hamowaniem - często pomiędzy bujnięciem, a właściwym driftem, zachowując płynność. Pomaga to w uzyskaniu odpowiedniego kąta i prędkości.
Często również gaz w podłodze, albo z samej nadsterowności, wraz z kontrolowaniem gazu. Ręcznego używam już rzadko, lift-offa samego, bez kombinowania, nie da rady.
Zdarza mi się również użyć shift locka, bądź na wyjściu z zakrętu clutch kicka.

Ostatnio edytowany przez Rotaryman (2010-11-03 11:33:15)


Liebe ist fur alle da. On Sale nur 19.99€.

Offline

 

#6 2010-11-03 12:28:31

 Karko

Drift Team

status karko_jg
1725215
Skąd: DJ/DW
Zarejestrowany: 2010-09-11
Posty: 90
Punktów :   

Re: Drift Bible

Ja najczęściej używam Clutch Kick'a , wspomaganego w razie przegięcia ręcznym. Czasami też używam po prostu ręcznego. Sposobu Sopla czyli W KURWE używam jedynie na bardzo rozgrzanych oponach, gdyż na zimnych w XRG nie ma możliwości jej użycia (za mała moc na zerwanie przyczepności zimnych opon)


Clutch Kick user
"If you wanna be my friend, put my dick in your hand!"

Offline

 

#7 2011-02-13 21:14:20

 malymm3

Nowy użytkownik

Skąd: A czy to ważne?
Zarejestrowany: 2010-12-05
Posty: 1
Punktów :   

Re: Drift Bible

Karko napisał:

Ja najczęściej używam Clutch Kick'a , wspomaganego w razie przegięcia ręcznym. Czasami też używam po prostu ręcznego. Sposobu Sopla czyli W KURWE używam jedynie na bardzo rozgrzanych oponach, gdyż na zimnych w XRG nie ma możliwości jej użycia (za mała moc na zerwanie przyczepności zimnych opon)

Czyli przed driftem krecisz bączki żeby rozgżać opony?


1. Co łączy Ładę i magiczną różdżkę?
Obie działają tylko w bajkach.

Offline

 

#8 2011-02-13 21:42:36

 Szustak

Drift Team | Junior Admin

17581175
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2010-09-29
Posty: 43
Punktów :   

Re: Drift Bible

wystarczy się oprzeć o bande


http://img840.imageshack.us/img840/9028/sygnaturaa.jpg
Życie bez problemów to tak jakby podczas deszczu chodzić pomiędzy kroplami wody

Offline

 

#9 2011-02-14 18:21:31

 klapouch

Użytkownik

21706267
Zarejestrowany: 2011-01-15
Posty: 8
Punktów :   
WWW

Re: Drift Bible

szustak07 napisał:

wystarczy się oprzeć o bande

PS.I ciskać aż do 120 stopni

Offline

 

#10 2011-03-22 23:47:20

 chamster

Nowy użytkownik

21135505
Skąd: Tymień
Zarejestrowany: 2011-03-22
Posty: 1
Punktów :   

Re: Drift Bible

A ja znów stosuje e-brake i cluth-kick wraz z redukcja na dwojke, na moim setcie mozna wtedy bardzo plynne i ladne poslizgi kleic


Gdyby Jezus był za przednim napędem to byśmy chodzili na rekach

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wawelberg.pun.pl www.xcw.pun.pl www.4ju.pun.pl www.zsonr7wchelmie.pun.pl www.eve.pun.pl